Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, August 19, 2006

Misdannelsesscanning

I torsdags var vi på hospitalet for at blive scannet. Jeg har ikke mærket så meget liv endnu, så jeg kunne godt mærke, at jeg var en anelse bekymret. Men mine bekymringer blev gjort til skamme. Den lille havde det fint. Levede i bedste velgående, et fint lille hjerte, der slog, og ben, der sparker. Dejligt at se den igen. Og dejligt, at den var det yngste den må være (18 uger), så sygeplejersken syntes den var for lille til at scanne ordentligt. Vi fik en ny tid om 3 uger, det bliver dejligt at kunne se baby igen. Spændt på det med kønnet. Jeg vil helst ikke vide noget, men det vil Preben. Og med Jonas fik jeg "min vilje", så det rimelige ville være at han fik den denne gang. Nu får vi se,om han spørger :0). Er ellers rigtig begyndt at se gravid ud. Mere og mere for hver uge der går. Kan ikkemindes, det var tydeligt så tidligt sidste gang. Rart at jeg ikke kun ser tyk ud mere.

Igår var vi ovre og se Jonas' venindes nye lillesøster kun 1 uge gammel. Meget sød var hun! Lillebitte. Jeg har meget svært ved at forholde mig til, at det inden længe er min tur. Sad virkelig og tænkte på. hvordan jeg vil forsøge at nyde hvert minut, mens jeg har en lille baby. Jeg er ret sikker på, at det bliver den sidste. Jeg tror ikke, vi skal have flere børn. For det første min alder og for det andet hensynet til de andre to. Så det her skal nydes i fulde drag. Ligeså snart jeg mærker regelmæssigt liv, skal graviditeten også nydes!!! Glæder mig til de små blop, og senere til de store spark:0) Jonas var meget nysgerrig efter den lille baby, han kiggede en del, men ville ikke over og sige hej. Fortalte dog, at han også skulle have en storebror:0) Vist lidt svært at holde styr på alle begreberne. Ingen tvivl om, at han lige nu vil have en lillesøster. Både fordi Nicole har fået en og fordi en dreng i hans krammebjørne DVD får en. Er ellers ret overbevist om, at han sammen med Preben og jeg er nærmest ligeglad med, hvad det bliver. Bare helst et barn :0)

Tænk at dens hoved nu måler 4,1cm, vildt sødt ikk

2 Comments:

At 10:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Smaddersødt jo! Dejligt at alting var som det skulle være!! Knus og god weekend! Pia og Jeppe

 
At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

hvad jeg ledte efter, tak

 

Post a Comment

<< Home