Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, July 23, 2006

Elliot


Endnu engang er vi "babysittere" for min brors skægagame Elliot. Han er blevet stor siden sidst og i og for sig er der ingen problemer med ham. Men hans føde!!! Han spiser bl.a. fårekyllinger, og de LARMER!! Det lille terrarie vi har fået med med dem i har jeg smidt i kælderen (håber ikke dem, der bor ovenpå er ved at blive idioter :0). Men min søde bror skulle jo lige forkæle dyret inden de tog afsted, så Elliot fik terrariet ind i sit.....af med låget... og værsgo og spis! MEN Elliot spiste en, og 10 løb ud til ham.....Dem spiste han ikke, så de sidder nu lystigt og synger inde i vores stue!!! Næste gang vi skal passe ham, kommer han til at leve af voksmøllarver og grøntsager! Med lidt stimulering fra os, har han nu næsten fået gjort kål på dem (mangler to), så vi glæder os til alle er ædt :0)

1 Comments:

At 11:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Tænk at vågne op og morgenen og den første sætning man hører i hovedet er: "Min brors skægagame." Og flere gange her til formiddag har jeg hørt mig selv gå og tænke Skægagame. Skægagame. Skægagame.... Sjovt ord altså! Yes. Hej! KH Pia

 

Post a Comment

<< Home