Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, June 24, 2006

Så kommer det på bloggen!



JEG ER GRAVID!!!! D. 16/1-07 har jeg termin og her omkring bliver Jonas storebror!

Den 24.maj havde vi bestilt tid til det store lægetjek -hele familien. Vi skulle bl.a. forhøre os lidt om, hvorvidt der var noget at gøre, fordi vi efter at have forsøgt mere eller mindre i 3 år, og vi stadig ikke var blevet gravide. (Med Jonas tog det 4 måneder.) Så tager vi lige en test for at være på den sikre side, og så kommer sekretæren ind "Den er positiv". Tårer og undren.... Kan det være rigtigt?! Men nu har vi været til scanning og den er god nok. Der var et lille fnug og et lille hjerte, der slog :o) Smil og tårer. Det er s'gu intet mindre end et mirakel, og vi er alle meget glade. Selvom Jonas vist ikke helt forstår det, og vi taler også meget lidt med ham om det. Har tænkt, at det bliver nemmere når han kan mærke den derinde. Men han er stolt, og har selv fortalt det i børnehaven. (Jeg troede vi skulle holde det hemmeligt lidt endnu, men nej(o:) Meget er anderledes end første gang. Jeg er både mere sikker (ikke nervøs for om jeg kan klare at have en lille baby) og mere usikker (bliver den hos os, er vi så heldige). Jeg var i mit hjerte så småt begyndt at forberede mig på, at det ikke ville ske. At vi var heldige og lykkelige fordi, vi havde fået Jonas. Jeg har tænkt meget, både min alder og min overvægt er ting, der gør det sværere at blive gravid. Så jeg var så småt begyndt at affinde mig med at det ikke ville ske. Og så sker det!!! Helt fantastisk og for mig et lille mirakel! Så nu glæder vi os. Til kvalme og træthed aftager, til Jonas skal være storebror og til at skulle have en lille baby igen. At skulle følge hele det forløb en gang til. Til ikke at skulle sove (jeg tror nok også lige jeg sparer op i øjeblikket, min. 10 timer i døgnet), til at skulle føde (synes det var fedt sidste gang) til at skulle købe bare en lille smule babytøj, når jeg kommer noget længere hen. Ja, det var så min store nyhed!

1 Comments:

At 11:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Det må vist være på sin plads med et TILLYKKE!
En graviditet er intet mindre end et mirakel - hver gang og uanset hvordan, den er "blevet til" :-)

Dejligt med sådan en overraskelse for jer.

 

Post a Comment

<< Home