Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, June 11, 2006

På mit job....

ser jeg rigtig mange forskellige mennesker i mange forskellige situationer. Det er en af de ting jeg er glad for ved mit job. Kontakten til mennesker. Nogle er kede, nogen er chokerede og nogle er bange. Og så er der alle dem, der kommer på besøg med frisk energi og små ting til deres pårørende og venner. Men er der en kategori, jeg bare altid kommer til at smile af, og som jeg kan se på laaang afstand, så er det de nybagte bedsteforældre:0) Når jeg læser med rundt omkring hos diverse bloggere med små børn, er det også tydeligt, at det er ren eufori der breder sig. Dem, der kommer på mit arbejde stråler, smiler over hele hovedet, kommer hen og spørger, og må lige fortælle med det største grin, at deres datter eller svigerdatter lige har født. De er helt kulrede. Og så er det jeg glædes dybt i mit indre. For hvor er det bare skønt, at de små nyfødte puslinge har nogen, der elsker dem så ubetinget, og som kun er der for at forkæle dem.
Og hvor er jeg glad for, at min dreng er mere end rigt velsignet i den kategori.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home