Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, May 30, 2006

Tilbage efter 2 ugers velfortjent ferie.




Nu er jeg så tilbage på jobbet startende med nattevagt. Kl er 5 og der er fuglerendevoux ude på forpladsen. Et gråandepar, lidt skader og alliker. Gad vide, hvad der er så spændende på en forplads kl 5 om morgenen. Ingen der fodrer-kan ikke ikke lige forestille mig, der bliver tabt mange madrester derude. Nå men de hygger. Elsker det her med at det når at blive lyst, inden jeg skal hjem. I den anden ende om aftenen er min dreng nu begyndt at bruge sin logiske sans og kan konkludere, at han ikke skal i seng nu, for det er jo ikke mørkt endnu:0) Den går altså ikke min ven. Men det har været rigtig dejligt at han er til at skubbe et par timer. Er først kommet i seng kl 23, og så kan vi ellers sove til 9-9.30, ikke helt tosset, når man har ferie. Det har været rigtig hyggeligt. 1 uge i sommerhus i Gråsten og 1 uge hjemme. Første gang siden jeg var på barsel, at jeg har haft en uge hjemme på ferie sammen med mand og barn. Vi har faktisk haft det rigtig rart.

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få Jonas til 3-års undersøgelse. Alt var fint. Børge fik lov at lytte og kigge, fik hørt ham tale en del (specielt alle bil-mærkerne, der er Jonas ekspert) og hans syn blev tjekket. Han ser rigtig godt på begge øjne. Synes det var en sjov leg, at skulle se figurerne henne på tavlen. Hvor sødt! Han er 106cm høj og vejer 17 kg. Helt fint for en dreng på 3 år (og et par måneder).

2 Comments:

At 8:08 AM, Anonymous Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

 
At 6:35 AM, Anonymous Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

 

Post a Comment

<< Home