Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, May 02, 2006



Jonas og jeg får en lille sludder i sofaen. Det er altid godt at gå snakket tingene godt igennem:0)

Her til aften fik han læst godnathistorie om hveps, der ingen venner har, fordi de er bange for ham, men tilsidst selvfølgelig bliver venner med guldsmed, vandrende pind OG fårekylling. Rigtig god bog for biologmor. Vi snakker mange insektarter OG mælkebøtte, som desværre ikke er sprunget ud i græsplænen endnu, og jeg derfor ikke kan være pædagogisk korrekt, og fremvise når vi går tur. Efter godnatlæsningen kommer min yndlingstid på dagen næst efter at hente ham i børnehaven. Jonas kravler selv over og slukker lyset. Så ligger han og roder lidt rundt og så snakker vi lidt. Nogengange fortæller han lidt om, hvad vi har lavet i løbet af dagen, andre gange, (som idag) tror jeg, det bliver blandet lidt sammen. Mor, idag har jeg smurt jorden med en kniv.........Øøøøøøh, tænker moderen, men siger bare jaaa.....og så sagde Nicole og Mathias ja, og så blev jeg glad.... Jeg hører kun noget med at han var blevet glad, det er det vigtigste!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home