Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, May 01, 2006

Tak Allis!


Her sidder Jonas og spiser morgenmad hos farmor.



Min søde kollega gav mig lov til at møde en time senere idag. Med det resultat, at jeg fik en god lur inden jeg skulle afsted, og at jeg nu halvvejs gennem vagten ikke har problemer med at holde mig vågen. Lad det fortsætte!!




Konfirmationen gik fint. Jeg kom op og fik gjort mig klar. Preben havde badet Jonas, så vi kom afsted til tiden. Rigtig godt! Jeg blev som sædvanlig udvalgt til at læse telegrammer. Et valg, der uden tvivl er gjort pga mit aldrig overhørte kraftige organ. Ja ja ved det godt det ene skal passe til det andet. Nevøen brød sig ikke om at være midtpunkt. Men sådan er det når man pakker gaver ud. Alle kigger. Han HADER at blive fotograferet. En egenskab, der til stadighed pisser mig af, fordi jeg ALTID skal have billeder af alle børnene sammen, for NAAAJ hvor er det sødt!!! Kan godt selv høre det. Skal måske bare accepterer og lade ham være i stedet for at blive ved. Vist ikke noget jeg er særlig god til. Langt om længe fik jeg stillet hele familien op til det store fællesbillede. Det var de s'gu ikke meget for, så jeg måtte skrue bissen på!! Og bagefter var farmor da også lykkelig, for IIIIIH hvor er det godt, og se Jonas sidder hos farmor:0) Det var nu heller ikke hende, der strittede imod. Vi fik god mad! Super lækre gulerødder i skiver (og det var så det mest bemærkelsesværdige ved den buffet(0:) Nej, men tit bliver de tørre af at ligge i et fad skåret ud, og det gjorde de her ikke!! MUMS!!! Mine kager blev ikke spist. Kunne sagtens have nøjedes med 2 portioner. Men pyt nu med det... Prebens lille grandfætter, må det vist blive, var med. Han er et år yngre end Jonas, og det gik helt fint. De legede hyggeligt sammen. Vi havde taget vores lille transportable DVD-afspiller med skærm med, og så blev de ellers plantet foran Traktor Tom (den, hvor de kan snakke!!! blev det med stor entusiasme bemærket af Jonas' 5-årige fætter) og fodret med frikadeller og flute. Dejligt. Vi hyggede os, fik snakket med en del af familen vi ikke ser så meget, og ca kl 20 gik turen hjem. Jeg behøvede kun at sige det en gang til Jonas, så løb han ud og råbte HEJ HEJ!! og var næsten på vej op ad trappen:0) Ja og så kom jeg hjem og fik sovet lidt, dejligt!

Imorgen står den på begyndende småflytning for svigermor, og tirsdag rykker vi det hele. Så kommer hun dejlig tæt på!

1 Comments:

At 3:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Psst staves Allis (vigtigt manner) :-)

 

Post a Comment

<< Home