Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, May 09, 2006

Pudsigt sammentræf..

Fredag skulle jeg lige forbi Fiat værkstedet til lidt småjusteringer. I venterummet sidder en kvinde på min egen alder. Vi smaltalker lidt, inden det store under afsløres. Vi er begge småfanatiske fans af Mcleods døtre og i mindre sorg over at TVDanmark har lukket og slukket og den næsten identiske påståede kvindekanal tv4 ikke har valgt at have den på programmet. Det fik vi så ½time til at gå med:0) Vi prøvede samtidig at overbevise hinanden om, at vi på trods af vores last var rimelig intelligente kvinder, der ikke lod os styre af et fjernsynsprogram. Men på fridage skal jeg gerne indrømme, at mine gøre mål bliver indrettet, så jeg har pause ved Mcleod-tid:0) Skægt sammentræf, der gjorde ventetiden hyggelig!

1 Comments:

At 6:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

 

Post a Comment

<< Home