Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, May 03, 2006

Mænd og deres biler...

Og så til det med mænd og biler. Her til morgen ringer en ulykkelig ung kvinde til os. Grædende fortæller hun, at hun har smadret bilen. Jeg får de værste anelser. Forestiller mig hun ringer fra skadestuen osv. Hvorefter hun siger: Jeg ved kæresten bliver sur og skælder mig ud, jeg får en kæmpe skideballe!!!!! TSK! Altså jeg får så beroliget hende lidt, og det viser sig, a hun er hjemme, og bilen har kunne køre hjem og har fået en bule i motorhjelmen. Og JA, det er da møgærgeligt!!! Men så er det heller ikke værre. Men tænk, hun var mere bekymret for mandens reaktion. Jeg kender det jo selv. Det var min største frygt, at der skulle ske noget med fars bil og jeg skulle hjem og fortælle min ham, at bilen havde fået en bule. Det er nu gudskelov aldrig sket. Ligeledes må jeg indrømme, at jeg (efter at have sikret mig, at Preben var ok), var lettet over, at Preben lavede den første bule i vores bil, og det var hans skyld. For så kunne han da ihvertilfælde ikke sige noget!!! Men jo jo, han havde da en fin forklaring på, hvorfor det alligevel ikke helt var hans skyld. Han kunne jo ikke vide, at den bil kom kørende :0) MÆND!!! Det er altså kun en bil, og man gør det jo for f... ikke med vilje! Man synes jo selv, det er noget P... ¤#¤#(skulle ligne bandetegn). Måske er det noget med empati og kvindelig følsomhed. For mig er det vigtigere om, man er kommet noget til, og få beroliget osv og det gør man s'gu ikke ved at skælde ud, vel?!

1 Comments:

At 6:35 AM, Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

 

Post a Comment

<< Home