Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, May 03, 2006

Svigermor blev flyttet.

Hold k.., hvor jeg kan det gylle!!! Vi skulle flytte for min svigermor idag. Vi flyttede en del igår. Så idag stod den mest på møbler og flyttekasser. Og jeg forstod at ankomme netop, som de var ved at være færdige med det sidste læs. Nåede selvfølgelig lige at få beundrende blikke og kommentarer af de venner min svigermor havde fået til at hjælpe, fordi jeg hjalp med en sofa, og de var åbenlyst ikke vant til at piger kan løfte. Hold kæft manner, har I set hvor sej hun er?! Ja, så var jeg lige ved at smide 3-personers op på skulderen:0) Nå men alt blev flyttet. Stuen kom på plads efter vi havde afprøvet alle muligheder, og slæbt sofaer, stor lænestol og reolsystem rundt i stuen. Jonas blev passet. Havde jo ikke troet, vi ville blive færdige så hurtigt. Og jeg overvejede at ringe og sige det ikke var nødvendigt, men det var den eneste måde, vi fik ham til at gå glad i børnehave imorges, han skulle hentes af mormor og morfar, og ud og køre i morfars bil. Dejligt han er så glad for dem!
Så blev jeg afløst, jeg vil gå hjem og sove. 1 nattevagt tilbage!!!

2 Comments:

At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

 
At 6:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

 

Post a Comment

<< Home