Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, May 09, 2006

Vi har nydt det gode vejr!







Med risiko for at lyde en anelse negativ, rammer det gode vejr ALTID mine arbejdsweekender! Men ikke denne gang. Denne gang havde jeg fri 3 dage, og det blev udnyttet!!!

Fredag tog vi til Herstedhøje med Pia og drengene. Hentede Jonas tidligt og med fuld oppakning tog vi afsted. På vejen måtte vi lige forbi den gode bager, en mindre omvej, men de har bare verdens bedste træstammer, MUMS!! Og vi gik jo både op og ned ad denne KÆMPE bakke, så det havde vi da fortjent. Oscar spiste også 2 nærmest i 2 mundfulde, og så var han en smule overmæt:0)) Skønt sted!!! Preben skulle på seminar i weekenden, så Jonas og jeg tog på miniferie hos mine forældre! Rigtig hyggeligt var det. Vi tog på legeplads tour. Desværre er der rigtig mange birketræer hjemme hos mine forældre, så jeg led lidt:0) En af legepladserne derhjemme har jeg altid syntes var møgkedelig. En stor sten som skulptur og nogle bildæk og et stort "fiskenet" sat fast på stenen. Hmm hvad er der sjovt i det. Men nu er Jonas blevet så stor, at det er spændende at kravle på. Det er nemlig lidt farligt og svært, så når han selv kunne kravle op, stod han oppe på stenen og hoppede af glæde, "Jeg ku selv!!!" Så bliver både mor og mormor s'gu lidt stolte! Aftenen gik hyggeligt med en rigtig dårlig Morten Koch (det er bare ikke Morten Koch, når ikke Poul Reichardt er med) og Barnaby.

1 Comments:

At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 

Post a Comment

<< Home