Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, May 11, 2006

Man er vel biolog:0)





Jeg tolerer selvfølgelig ikke, at Jonas kalder noget, der ikke er en mælkebøtte for en mælkebøtte:0)
Så da Jonas pejer på en Bellis (den hvide) og siger mælkebøtte, forklarer jeg, at det er en Bellis. En Mælkebøtte er gul, Jonas! Vi finder et par stykker, og ja den er god nok, det er Mælkebøtter. Herefter pejer mit lille geni på en påskelilje, og siger "der er også en mælkebøtte!", jeg giver selvfølgelig ikke op så nemt......En Mælkebøtte er gul, OG sidder i græsplænen. Dem udenfor græsset, DET er Påskeliljer! Nå, den er han også rimelig med på, påskeliljer, de gule ....... Se, mor siger drengen stolt, der er også en påskelilje......øøøøh nej det er så en gul tulipan.....Der gav jeg op!!! :0))) Vi blev enige om Mælkebøtter og gul blomst, så må det vist være fint for en periode. :0)

1 Comments:

At 6:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 

Post a Comment

<< Home