Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, June 10, 2006

Vejret er dejligt!

Så har vi en uges sommer i DK igen. Og rundt omkring læser man om mennesker, der ikke kan holde til varmen. Jeg elsker vejret sådan. Får ekstra energi af det. Hoppede nærmest ud af sengen imorges. Vasketøj blev ordnet, morgenbrød blev hentet, og så sad jeg ellers der og ventede på, at de to herrer i huset gad stå op. Kl 9 gik jeg ind og vækkede dem. Vi skulle på barselsbesøg kl 10. Op kom de, og afsted med os. Sød lille baby, Bastian, skal han hedde. Kært navn, men lidt specielt. Jeg fik ikke lov til at holde, og det vil man jo altid gerne. MEn jeg spørger altså ikke. Hvis ikke moderen selv tilbyder, tolker jeg det som om, hun ikke er så glad for at barnet hopper fra arm til arm. Det synes jeg er helt i orden. Det kan blive til rigtig mange arme sådan en lille trold skal hoppe rundt i. Men det gør altså at jeg ikke helt fik samme indtryk af den lille. Nå pyt nu også med det.
Da vi kom hjem, legede vi lidt på legepladsen, og så kørte Jonas og jeg en tur. Eller det vil sige Jonas kørte på sin cykel og jeg gik ved siden af. Han er ved at blive rigtig god til det og vi kørte da rundt en times tid non stop. Han fik lært lidt mere om trafikken. Er rigtig dygtig til at kigge efter biler, ikke gå ud på vejen, stoppe de rigtige steder. Men når man står på en riiiigtig lang vej og nærmest kan se en bil hele tiden og jonas ikke går ud, når han kan se en bil, så kan det godt have LAANGE udsigter at komme over vejen:0) Men det skal man jo også lære.
Her til aften arbejde, INTET ordentligt i tv, så nu sidder jeg og ser American Idol. Faktisk et ok show, de kan et eller andet de amerikanere:0)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home