Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Friday, June 02, 2006

Reserverne blev fyldt op.

Har bare haft den dejligste dag med Jonas idag. Ikke fordi, vi har lavet vilde ting sammen, vi har bare været sammen. OG NYDT DET!!! Hans hånd i min i Føtex. Hvad skal vi ha'mor? Hans pludren i bilen hjem...Han er blevet rigtig flink til at sige, når der er bid i bleen, første skridt på vej til ingen ble. Hjem og lave mad. Det ville Jonas gerne være med til. Så han hjalp, bankede kotelletter, krydrede, hældte ting i gryden, og hjalp med at smage sovsen til. Første gang smagte den ikke godt...ind imellem udbrydende "Det var sjovt, mor" "Det vil jeg også prøve, mor". Han var meget stolt, da far kom og spurgte, om Jonas havde lavet mad. Ja, far vi skal have sovs! :0) Vi legede på tæppet med bilen, han elsker når Smut er fræk (Byggemand Bobs utålelige fugleskræmsel) og kan gøre nøjagtig som ham, når han skal løbe "Jeg smutter", siger han og så laver han sådan en sving med kroppen (Man skal nok have set Byggemand Bob, for at være med her).

Tilsidst endte vi i sofaen med vindruer. Han fik lov at sætte skålen på mit ben, så han kunne læne sig dejligt tilbage og slappe af og putte sig ind til mig og spise sine vindruer. Så kigger han smilende op på mig og siger "Jeg elsker dig, mor" Fik s'gu helt tårer i øjnene.... Bekræftede at jeg selvfølgelig også elsker ham. Aaaah, så bliver det ikke meget bedre!

Nå, natteugen er slut, jeg vil gå hjem og holde weekend!

God weekend!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home