Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, June 26, 2006

Cykel samlet

Vi har fået samlet min cykel, og guess what gearne dur ikke. Jeg kan ikke skifte gear. Den sidder fast i et rimelig højt et, så det er ikke bare sådan at komme igang. Nå må pakke den i bilen og køre ud med den. Hyggelig eftermiddag. Svigermor og jeg satte os i græsset på et par festival stole (genial opfindelse by the way) og ventede på at Preben fik samlet cyklen. Jonas fik hele sin vognpak op, og kørte på cykel og scooter. Det ser vildt skægt ud med den scooter, for han har fået AAAL for lange ben, og så hans lange fødder, nå man skal nok se det, men det ser bare skægt ud. Puha det har været en lang nat. Har tvunget 2 kopper kaffe i mig og jeg bryder mig ikke om kaffe i disse dag, men har bare været SÅ træt. Det er bare for hårdt at sidde en hel nat og kæmpe med at holde sig vågen. Men det er sommer og varmt, så jeg har vinduet åbent når jeg skal sove. Kl 13 følte min underunderbo så trang til at tale med genboen over hækken om hvor mange cigaretskod hun havde fundet i sin have. Det kan man så undre sig over de kan få ½ time til at gå med.... Men med MEGET gennemtrængende stemme fortæller hun de samme 5 passager F... OVER AND OVER AND OVER AGAIN!! Hmmm, behøver jeg at sige jeg var en smule negativ. Og så er det altså min forbandelse at jeg ikke kan falde i søvn igen. Og hvor meget plads på min stakkels blog kan jeg så bruge på søvn eller mangel på samme?! ....Ikke mere nu! Har haft slem kvalme idag pyha, bare ikke rart! Ja, så er der vist ikke mere positivt at hente hos mig :o)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home