Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, July 02, 2006

Nattevagter ADR!

Ok er vist ved at presse grænsen for, hvornår det er sjovt at komme på arbejde. For lige nu er jeg på min 8. nattevagt på 9 dage, og imorgen tager jeg så lige den 9. Det går fint med at holde mig vågen i nat, så der er der ingen problemer, gudskelov, men nu gider jeg heller ikke mere!!!
Ingen nattevagter før de er på min turnus igen. Det har jeg lovet mig selv! Nå men ferie, sygdom og kollegaer med MANGE planer gør at jeg sidder her. Og så skide være med det. Nu er det jo snart overstået.

Har ellers haft en hyggelig dag derhjemme. Vi besluttede os for at være hjemme, bare os 3. Tror lidt at Jonas trænger til det. Det er ikke mange af dem han har. Men selvfølgelig skal han vælge idag til at være obsternasig. INTET af det jeg bad ham om blev gjort før jeg havde bedt ham om det mindst 100 gange. Pyha, så er jeg nogengange ved at miste tålmodigheden, nogengange gør jeg det også, og så er det som om han tænker (ved godt at det gør han ikke) HA mor, der fik jeg dig, nu kan jeg få et hysterisk flip. Nej, det var ikke slemt med dem idag, fik hurtig behersket mig og så gik tingene igen, altså med at sidde og sige Jonas, tag dine underbukser på, Jonas, tag dine underbukser på, Jonas, tag dine underbukser på, nå I er vist med, ikk? Idag prøvede vi nok engang at tage bleen af ham. 4 uheld senere og ikke en dråbe på toilettet kigger han bedende på mig, Mor må jeg ikke godt få en ble på igen? Og da vi skulle til at ned og lege fik han lov. Det lader ikke til det er noget der bare sådan lige sker hos os. Vil bare så gerne af med den ble inden, jeg føder, og inden vi kommer så tæt på, at det bliver forbundet. Nå, mor og far har ikke tid til at skifte mig mere, bare fordi der er kommet sådan en lille skid. Ved ikke, om et næsten 4-årigt barn får de følelser, men vil rigtig gerne forsøge at undgå, at han føler sig mere forbigået end selve det at der kommer en lille en, der tager vores opmærksomhed. Hmm, måske tænker jeg for meget :0)

Vores cykler blev luftet idag. Hele familien på cykeltur rundt i byen. Tror Jonas synes det var hyggeligt at sidde deromme i stolen. Jeg synes det var en dejlig fornemmelse at have ham så tæt på, at kunne transportere ham på den måde. Det varer nok desværre ikke længere end denne sæson, for hans ben er bare LAANGE, så vi støder lidt imod. Men så er det på tide at han lærer at cykle selv. Så kan baby komme i stolen. (Ja, altså ikke lige med det samme(o:) Ellers nød vi det gode vejr, sad i solen og så Jonas lege i springvandet, spiste en is. Jeg fik støvsuget min bil og vasket en masse tøj. -Og leget med Jonas. Vi har en lille bakke lige ved siden af, hvor vi bor. Der er rimelig tæt bevoksning og så små stier ind imellem grene og buske, hvor børnene leger. Jonas elsker at lege der, og vi var derovre et smut mens far samlede sin cykel. Pludselig kommer han grædende hen, og siger han har stukket sig, jamen lille pus, så havde han stukket armen ind i en stor brændenælde, han havde mærker i nakken og på den ene arm. Det gik vist hurtigt over igen, men syndt var det. Her til aften fik jeg hvilet mig et par timer, mens Jonas så film. Det bliver ikke til så meget soven, for min lille trold er glad for at ligge ovenpå mig, eller køre med sin bil ovenpå mig, grrr, nå det går jo fint med at holde mig vågen så pyt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home