Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Friday, July 14, 2006

NF x 3, jordemoder.

Tirsdag var jeg til jordemoder. Ikke meget at sige om det. Hun troede jeg var de 3 uger længere henne, hvor man kan lytte og mærke osv, ikke meget man kan gøre, når jeg kun er 13 uger henne. Vi snakkede lidt, hun fortalte hvad der er normált og ikke, hvornår jeg skal reagere og ikke. Det synes jeg jeg har en rimelig god fornemmelse af alligevel, men det var fint nok. Tror vist hun var mere optaget af en gås der gik rundt på græsset udenfor, for tænk hvis den ikke kunne finde tilbage til Damhussøen :0) Jeg følte mig nu ikke forsømt. Så skal man nu selv måle protein i urin og veje sig og skrive det på, kan godt forstå, hvis det kan spare lidt tid. Onsdag stod den så på nakkefold, og mormor var med. Desværre havde lille fnug nakkesnoren om halsen, så man kunne ikke se noget. Vi gik tur en ½ time, men intet havde ændret sig. Ny scanning torsdag, og der var der resultat. Efter ½ time, hvor jeg bare lå og nød at kigge på fnugget i min mave, havde hun fået den målt. Der var arme ben, ribben hænder og rygrad. Det meste af tiden så man den forfra, så man kunne se kranie ligeså tydeligt. Ligner et lille skelet:0) Sandsynlighed 1:5067, så det var jo som det skulle være. Dejligt, og helt fantastisk at se min lille skat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home