Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, August 03, 2006

Aaaah så er det snart weekend!!!!

Jeg har 3 dages weekend i denne uge -og 3 weekender fri i træk!!! Det tror jeg ikke, jeg har haft i de to år, jeg har arbejdet her. Helt fantastisk!!! Har heller ikke set så meget til den lille trold i denne uge, så jeg glæder mig til vi skal være sammen i 3 dage.

Igår havde jeg lige vagt 14 timer for at få fri i weekenden, men det er det hele værd! Var dog lidt hårdt, da telefonen ringede, og det var Jonas "Mor vil du ikke godt være sød at komme hjem, nu?", åh så gør det ondt i hjertet og jeg har mest lyst til at smide alt og bare køre, men jeg måtte jo sige at det kunne jeg ikke, og så sagde han bare godnat, min lille skat. Det skal lige siges, at Preben ikke ringer op, fordi han vil have ham til at sige kom hjem mor, han havde stort på wc, så det skulle selvfølgelig videreformidles :0)

Tirsdag kørte vi tur med cyklen, (den lille 3-hjulede), og Jonas ville gerne køre lige så hurtigt som de store cykler, så vi blev enige om, at nu måtte vi have repareret hans 2-hjulede, så den ikke vipper så meget og han kan komme op og køre på den! Tænk, når vi næste sommer kommer kørende med en halvstor baby i stolen og Jonas cyklende ved siden af, sikken et sødt billede i mit hoved lige nu :0)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home