Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, July 24, 2006

fødselsdag

Idag stod den på fødselsdag hos en af de små veninder. Hyggelig eftermiddag og aften i gode venners lag. Skønt at sidde i en have med en sval brise og sludre det meste af en dag væk, så bliver dagene ikke meget bedre for mit vedkommende. De har hoppeborg og badebassin, så ungerne hyggede sig! Jonas kunne man desværre godt mærke ikke havde været med i nogen tid, han holdt sig en del tilbage, og først da de andre havde forlad bassinet gik han derop. Lille skat, nogengange er han så reserveret og sky, hænger ved mit ben, leger helst alene, så ligner han sin far, når han er med ved store forsamlinger, hvor han ikke føler sig tryg. Ja faderen hænger ikke ved mit ben:0)

jeg er træt, og glæder mig helt fantastisk til at komme hjem i min seng, nu varer det gudskelov ikke så længe!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home