Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, July 23, 2006

Nattevagter.


Er I klar over, at dette er 5.sidste nattevagt i denne runde OG (hvad der er langt mere vigtigt!!!) 5.sidste natteuge!!! Så går jeg på barsel, ja nattevagterne kommer jeg ikke til at savne vanvittigt. Har ellers sovet godt igår og ikke haft nogen kriser, SKØNT!!!


Da jeg vågnede (blev vækket af Jonas' blide VÆK, MOR!!!), blev vi (jeg) enige om, at det var alt for varmt i lejligheden, og vi måtte finde et svalt sted. Vi skulle lige bruge en time på at få Elliot til at æde sine fårekyllinger (ikke noget man bliver kølet ned af pga varmelampe lige i bærret) og så bla bla bla, den blev 18 inden vi kom afsted. Men ud til Mosede fort med denne dejlige strand, dejlig svag brise, der gjorde, at det hele var udholdeligt. Vi gik en tur, fandt en cafe, fik en lækker aftensmad og gik igen en tur faktisk hele vejen ud af den tange af sten man kan se på billedet. Kørte hjem ad strandvejen og blev enige om, at det var her investeringen af den kæmpe lottogevinst vi uden tvivl kommer til at vinde en dag (inden alt for mange år, selvfølgelig) skulle laves. Her i et af de lækre kæmpehuse der ligger med privat sti ned til stranden.

Hjemme igen var det tid til at køre på arbejde, hvor jeg fik billig benzin (9.37/l, for dem der har den interesse) OG gled i en benzinslat, som det sløve læs før mig havde spildt. Ja, man skal fylde tanken ordenligt op, når nu det er så billigt MEN IKKE SÅ DET SPRØJTER UD AF TANKEN!!! Hold op et chok jeg fik da jeg pludselig lå der. Og her i løbet af natten kan jeg langsomt begynde at mærke, hvor jeg tog fra (ikke maven!) overarm og knæ, AV!

Nu vil jeg gøre klar til at køre hjem!!!

1 Comments:

At 9:22 PM, Anonymous Anonymous said...

Puha Irene, GODT der ikke skete mere. Da også noget svineri med sådan noget benzin-sjusk.

 

Post a Comment

<< Home