Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, August 01, 2006

Hygge i Skovlunde



Dejlig aften hos min veninde i Skovlunde. Hun er indehaver af disse to dejlige hunde, gadehunde hentet hjem fra Grækenland. Det er imponerende, hvor søde de er, når man tænker på, hvor meget de har været igennem i deres korte liv. Men nu hvor de har fundet trygge rammer er de faldet mere eller mindre til ro. Man kan mærke at Zoë til venstre er lidt sure på kattene. De må helst ikke tro, de er noget, så er hun efter dem, men det bliver der slået hårdt ned på. De er søde, kælne, stille og rolige.

Menuen stod på kylling. Jeg har en ting med kylling, jeg EEEEELSKER kylling. Og min veninde kan grille den, så den bliver sprød og saftig. Igår var den krydret med citron, timian, hvidløg og parmaskinketern. Hold k..., hvor smagte det godt. Hertil kartoffelsalat m rå blomkål, gulerødder og asparges, den har jeg resten med til frokost af, så jeg glæder mig!!! Det er nemlig en rigtig møgkantine, vi har fået på mit arbejde. Eurest kantine er ikke noget at råbe hurra for! Men det er min venindes mad! Vi fik snakket rigtig hyggeligt og jeg var der hele eftermiddagen og aftenen. Jonas var hjemme hos sin far og farmor, og jeg har i skrivende stund ikke set ham vågen i 1½ døgn, snøft! Sjovt at have det sådan, at savne ham efter så kort tid. Ikke at det kommer bag på mig, men jeg undres til stadighed og hvor meget jeg elsker min lille (store, hvis du spørger ham) dreng. Glæder mig til at hente ham i børnehavem og ned og købe ind til aftensmad. Det skal nok passe, at han er rigtig sur. Det plejer han gerne at blive, når den første gensynsglæde har lagt sig. Så skal mor lige vide, at "man ikke er tilfreds" Idag kan jeg klare det hele, lille trold!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home