Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Friday, October 06, 2006

Har de sidste par dage haft ondt, tror det er i bækkenet. Ikke noget jeg har prøvet før, men smerten er indeni næsten helt nederst. Ikke sådan uudholdeligt, men av når jeg rejser mig, har stået op eller gået osv. AV! I går aftes mærkede jeg så for første gang nogensinde en plukve, tror jeg. Maven blev helt hård og det spændte iden. Der gik etpar minutter så forsvandt det og lidt efter kom det igen. Hmmm, jeg har haft fuld knald på den sidste uge, nok lidt for meget. Efter en god nats søvn og en formddag liggende på sofaen er det nu forsvundet. Men jeg kan høre den lille forsvarstale indeni mit hovede, fordi jeg INTET praktisk har foretaget mig idag. Jeg prøver at overbevise mig selv om at det er ok!!! Og prøver nu også at holde en aften fri om ugen. Ellers går alt fint. Jeg mærker masser af liv, mange gange om dagen. Maven vokser uden jeg tager på, og næste de næste uger står på lægetjek, diætist og sukkerbelastning. Fik ellers en positiv overraskelse overfor min læge, da jeg skulle bestille tid. Da jeg havde givet mit CPR-nummer, siger hun, er Jonas ved at vænne sig til at skulle være storebror? Meget sødt at spørge synes jeg, så det sludrede vi lidt om. Kan godt lide at blive lidt personligt behandlet. Nå tid til vild med dans! RIgtig god weekend til alle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home