Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, August 23, 2006



Er han ikke for sej? Han skal have solbriller på, så han ikke fryser om øjnene:0) Har da aldrig lige tænkt på, om de giver varme, men ifølge Jonas så ja!

Her til aften havde vi besøg af et par veninder og deres tilsammen 4 børn. Vi ses som regel hver uge, men pga sommerferie osv har der været nogen missere. Det er nok nogle måneder siden vi har været hos os....Jonas fik lige et mindre flip, da de kom. De måtte ikke sidde i hans seng eller lege med hans legetøj. Hen og tage det og skubbe dem væk fra togbane osv. Han var helt overgearet. Så måtte jeg forklare, hvordan tingene hænger sammen. Det blev ikke pænt modtaget! Han fik et hysterisk flip. Efter endnu et par mindre sammenstød og nogle rimelig forstående (men en smule undrende) børn fik vi det til at køre, og Jonas accepterede og hyggede sig. Det fik han selvfølgelig ros for. Ja, vi må vist ha' veninden fra børnehaven på besøg, så der ikke går så lang tid mellem han skal dele sine ting. Der er jo ikke noget at sige til det. Han er vant til at gå med sit legetøj alene, og hvad! skal de røre ved det?! Først skældte jeg ud, men jeg kom meget længere, da jeg satte mig ned og talte med ham. Ved det godt, men nogengange.... ja så får jeg skældt før jeg får tænkt. Idag var en af de dage :o(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home