Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Sunday, August 20, 2006

Stille og rolig lørdag...














Fik sovet dejlig længe, aaah! OG har talt ned.... har snart kun 16 nattevagter tilbage, er det lige fantastisk eller hva?

Her til aften tog jeg så billeder af mit Søholm stel, jeg vil prøve at sætte det til salg på QXL. Jeg har kun to kopper og to krus, og jeg må indrømme, at jeg ikke får det brugt, når der ikke er flere. Så har jeg selvfølgelig alt tilbehøret kander, salt og peber og ting man ikke bruger, når man ikke kan dække til mere end 2 :0). Og Åbo produceres ikke mere, så jeg får ikke flere, medmindre jeg køber det brugt. Så nu prøver jeg at sælge det. Spændende synes jeg. Men det er lidt af en proces at komme igang på QXL, en masse med sikkerhed, så de er sikre på det er mig der logger på, og ikke en eller anden, der leger mig: Helt i orden med mig!!!


Men mit stakkels forsømte barn syntes vist jeg gav for meget opmærksomhed til et stel og for lidt til ham, så han kom med sin giraf Melvin og Postmand Per, jeg skulle også tage billeder af dem:0) Det gør jeg selvfølgelig gerne. Ved altså bare ikke lige, hvad det er for et ansigt han sætter op, han sagde APPELSIIIIIN, men det blev da lidt sjovt. Og dejlig ser han jo altid ud min dreng. Ja, den med lille dreng dur vist ikke længere, han er så lang og så stor, pyha mor har svært ved at følge med :0).


Imorgen skal mine to knægte op og se mesterskab i traktor træk. Ingen tvivl om, at Jonas vil nyde det, og ingen tvivl om, at jeg vil nyde, at de ikke er hjemme, når jeg skal sove:0)

Synes jeg mærker liv her til aften. Har prøvet at forklare min lille skat, at man altså sover om natten. Men lige nu er det dejligt, at den er vågen og giver sig lidt til kende. Den ved vist, at mor har været bekymret:o) Ikke mere nu, er langt mere rolig, rar følelse.

1 Comments:

At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Åh ja... jeg læser om dem der skriver: Baby i mavens vågen/søvntilstande er ofte dem den vil have når den kommer ud. Æhh det håber jeg da ikke.. For jeg mærker dunken og banken kl. 23, når jeg går i seng, kl. 2 når jeg er oppe og kl. 5 når Jakobs ur ringer. Nåm.. hehe. Mit barn sover aldrig ;-) Spændende med dit dunkeri i maven! Og sød Jonas med Melvin og Per, hehe! KH Pia

 

Post a Comment

<< Home