Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, October 05, 2006

Naaaaj, hvor han kan!!

Igår hentede jeg Jonas i børnehave med hans cykel. Han havde endnu ikke cyklet uden at holde mig i hånden. Altså her taler vi 2-hjulet med støttehjul, som vippede de første gange han kørte, indtil jeg fik den repareret. Det har vist hele tiden været mig, der pressede lidt på mht 2-hjulet, så jeg har ikke kunnet bruge den med, hvis du ikke cykler selv, kan du ikke cykle videre, for så stod han bare af:o) Men igår skulle vi køre i skoven (en lille alle med træer på begge sider) og så sagde jeg kun hvis du.... OG det virkede!!! Han slap bare min hånd og cyklede:0) Nu skal vi så have lært ham at bremse! For hold K... hvor kører han stærkt, man kan ikke gå ved siden af. Og pludselig er han langt fremme og mor her må styrte afsted STOOOOOOP!!!!! Hæ hæ gik nu fint. Tror jeg tager cyklen med idag også. Idag står den på stegt flæsk, mmmm.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home