Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, August 23, 2006

Hende den sære...


Jeg har det med, når jeg går tur alene at få folk til at kigge lidt. For pludselig skal jeg lige se, hvor den fuglelyd kommer fra, eller hvad det er for en lille larve eller bille eller hvad der nu ellers krydser min vej. Og set lidt fra afstand, står jeg og kigger i et træ eller ned på en flise.

Den anden aften var det lampen over en opgang, der havde min fulde opmærksomhed:0) Og nej det var ikke lampen, der var spændende. Men en korsedderkophun havde lavet et spind. Dem er der rigtig mange af i øjeblikket, og hunnerne er store og fede. Det lidt mere spændende her var, at hannen var på vej i håbet om at få lidt sex. Og her er det ikke helt ufarligt, hvis hun ikke lige er i stødet, er det ikke sikkert, han slipper levende fra det. Jeg synes, det er sjovt at observere kropsproget, for han føler sig bogstaveligt talt frem og er meget forsigtig, vipper med benene som for at sige, er du til noget eller?! :0) Det er da lidt sødt ikk'?

3 Comments:

At 8:09 AM, Anonymous Anonymous said...

Hehe "sødt" er så ikke lige det ord jeg synes popper op når vi snakker korsedderkopper, æh... men okay. Hehe... smag og behag jo! KH Pia

 
At 2:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg er mere nysgerrig om du selv har taget billedet eller selv har 'taget' det? 'cus if it's the first then I'm impressed !!!
og jo - du er helt sikkert et syn at observere observere :-)
kh Pia den første (ja altså i denne sammenhæng sidste til at kommentere :-)

 
At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Tak for de interessante oplysninger

 

Post a Comment

<< Home