Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, August 28, 2006

Min overseje dreng!!


Jeg skulle hente i fredags, og der fortalte de, at de ikke kunne finde ham, da de skulle spise frugt. De havde ledt lidt og så havde Matthias (Jonas kæreste nr.2(o:) peget. Jonas sad oppe i toppen af et træ, de måtte kravle lidt for at få ham ned. Aftalen er fra nu af, at hvis man ikke selv kan komme ned, må man ikke kravle op. Jeg ved godt, at det er lidt fy fy at kravle så højt, men jeg bliver bare så stolt. Jeg har selv altid været lidt klumpedumpet, og det er en af de ting, jeg virkelig har lagt vægt på i vores "opdragelse". At han gerne må kravle op osv, han skal udfordres fysisk, så han kan finde ud af ting. Og det lader til det har virket. Han er ihvertilfælde dygtig til at klatre i træer:0).

1 Comments:

At 8:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Hehe... Øhm kæreste nr. 2 sir' du? Joh, fint at være alsidig ;-) Knus fra Pia

 

Post a Comment

<< Home