Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, August 24, 2006

New York, New York

Jonas er helt pjattet med Madagascar i øjeblikket. I den film synger de New York New York, så nu er han ved at lære nogle af ordene, men ellers står den på DA DA DA DA, ja altså starten der ikk`? Kan I høre det for jer? Nå, men det synes jeg bare er det sødeste.

Nattevagterne kører bare derud af, nu er jeg på den sidste og har stort set ingen problemer haft i denne uge. Hverken med at sove eller holde mig vågen, nåååh det hænger sammen eller hva'? Tror måske også, at det at jeg ikke drikker kaffe og cola dagligt mere gør, at når jeg nu tager en kop kaffe, så er jeg vågen OO kan man se, det ligner 2 meget åbne øjne :0) Ja, det er rigtig dejligt, når det ikke er tortur at gå på arbejde.

Har det ellers lidt mærkeligt i øjeblikket.... Kan sådan mærke det er kommet snigende den sidste uges tid eller lidt mere....hvad mon det kan være? Jeg er glad!!! Jeg har mere energi, i godt humør og det er bare skønt. Jeg har haft nogle dejlige aftener, i weekenden med mand og barn, hvor jeg har været veludhvilet og vi har hygget os, tirsdag med veninderne, hvor vi fik snakket dejligt, det nyder jeg altid. Og iaften hos mine forældre til dejlig boller i carry. Hyggesnak kiggen på tøj hos Cellbes. Jeg har bestilt dem her, håber jeg kan passe dem, og de bliver in i år. Ved ikke, men synes bare de var seje, nu kommer det an på om de ser vandtætte ud, når jeg får dem. Jonas skulle også have lidt, så til ham har vi bestilt den her. Hold op jeg har fået helt styr på det med links'ne, hva'?

1 Comments:

At 8:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Uii links :-) De ser rigtig søde ud støvlerne! Og dejligt med humøret! KH fra Pia

 

Post a Comment

<< Home