Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, October 16, 2006

Han flytter snart hjemmefra, vrææææl!!!!

Ja ok, det kan godt være hormonerne spiller lidt ind, men jeg var med Jonas til gymnastik for første gang i fredags, så ellers rigtig godt ud, og Jonas glædede sig inden vi skulle afsted. Kunne selvfølgelig ikke finde det og var lige ved at få et hysterisk tilfælde. Specielt med Jonas siddende på bagsædet "hvor skal vi nu hen, mor" "Hvad er det, mor?" Ikke noget lille skat, mor skal bare lige finde det, smile smile... Fandt det dog. Nå men da vi så er kommet ind i salen og de skal igang, sætter Jonas sig pænt i rundkredsen med alle de andre børn, og de bliver råbt op. Jeg skal selvfølgelig lige holde øje....men jo hånden flyver op (lidt tøvende), da han bliver råbt op......Er han ikke dygtig?! Og der står hans småsindssyge mor og er ved at få tårer i øjnene. Bliver s'gu så rørt, når han løsriver sig en mikroskridt mere. Nå men så blev vi mødre smidt ud, for børnene opførte sig meget pænere uden mor, og de børn der havde de tendenser hang ikke i skørterne. Så 3 kvarter senere kunne jeg hente en svedig rødmosset dreng ned fra ribberne og så kørte vi på MacDonalds med Preben. Det bliver en god oplevelse!


Lørdag stod den på 40 års fødselsdag hos min bror, rigtig hyggelig fest, men nu må jeg lige skrive i Harrybogen, for den skal Jonas have med i børnehave om et par timer. Harry (fra DSB) har været hjemme hos os på weekend, og mandag skal de så læse op og Jonas fortælle hvordan weekenden er gået. Sød ide synes jeg.

1 Comments:

At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said...

Sød idé med Harry ja, og sjovt at høre om gymnastikken og din dygtige store dreng. Knus fra Pia

 

Post a Comment

<< Home