Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, October 28, 2006

Gymnastik.

Vi var til gymnastik igen igår. Forældrene satte sig ud i klublokalet. En enkelt gang kom en af pigerne ud og begynder at remse drengenavne på. Man sad spændt/nervøst og ventede på om Jonas var et af dem. Men nej han løb rundt og hyggede sig derinde. 6 andre drenge sad på rad og række og ville have deres mor. Og det var lidt for meget at få igang. Det smittede:0) Så afsted med mødrene, ind og få gang i deres drenge. Da vi så skal ind, kommer en af de andre mødre med en grædende Jonas (han var først begyndt at græde, da han så mig, det lille pus). Han skulle tisse! Og han kunne ikke finde hverken mig eller et wc, den lille stakkel. Dybt ulykkelig var han. Men vi skyndte os ud og fik tisset og han nåede ind og få en god afslutning, var med til at synge farvelsang. Vi aftalte at vi næste gang tisser af inden, viser hvor jeg sidder henne, og ellers skal han sige til en af pigerne, at han vil ud til sin mor. Det var han helt tilfreds med, og også jeg. God dreng min lille skat.

Idag har vi endelig overgivet os og tændt for varmen. Tænk at man næsten er i november måned og det først er nu, der er rigtig brug for det. Dejligt!!

Nå men rigtig god weekend til alle. Jeg skal arbejde, så ikke meget weekend til mig, sagde hunden.

1 Comments:

At 7:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Godmorgen, godt at høre fra dig! Jeppe hedder det samme som mig nu, dvs. efternavnet er Jakobs, mellemnavnet mit og det er egt bare "Dysse" jeg har slettet. Det var jo stedfars og jeg lånte det jo nærmest bare. Og ja... sjovt at vi hedder det samme nu! Jeg snakker evt. hverdagsdato med fru S. ikk? Han er blevet stor Jonas, og dygtig at I sådan kan lave aftaler! Knus og god arbejdsweekend! KH Pia

 

Post a Comment

<< Home