Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, October 17, 2006

Filmaftener:


Den ene aften (Jonas var puttet!) så vi denne.
Quentin Tarantino er medproducer, og traileren lover gys. The scariest movie in a decade tror jeg de lover. Så vi satte os dejlig forventningsfulde, mig klar til at holde mig for øjnene. Den starter sådan set fint. Meget ulækkert, fin intro. Går over til historien, tynd, lang tid om at komme igang, vist egentlig mest en undskyldning for at vise lidt sex. Laaaaang midte og så kommer vi til det klamme. Desværre er det kun klamt, ingen uhygge, ingen chok, den bliver på intet tidspunkt spændende. Plottet er i og for sig tankevækkende, og vi talte om det bagefter, men altså ikke nok til (for mig) at redde filmen. Den er kun ulækker og i en al for lille del af filmen. Ikke en jeg vil anbefale og ikke en jeg vil se igen.

1 Comments:

At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Jakob så den uden mig. Jeg kan kun se en, så er jeg træt og må ind. Men han var også skuffet. KH Pia

 

Post a Comment

<< Home