Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, October 18, 2006

Hvad er det med dårlige film og stjerner?

Filmen jeg fik set igår var godt nok skuffende. Jeg troede, at når George Clooney var med i noget romantisk tamtam, så kunne det ikke gå helt galt....det kunne det! Ved ikke om det var et forsøg på en parodi, om skuespillerne tænkte, aah jeg skal bare lige tjene 5 millioner mere, ikke noget der skal lægges sjæl i?! Ihvertilfælde en tynd handling, som jeg havde gennemskuet mere eller mindre med det samme. Synes de virkede sådan parodi-agtige, men det var vist meningen at det skulle være komedie og ikke plathans. Øhm ikke meget mere at sige til det, godt det var en nattevagt, der blev brugt på det, jeg skulle jo sidde her alligevel....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home