Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Friday, November 03, 2006

En på fordommene!

Jeg sidder her på mit arbejde. Og ind ad døren kommer en....ja i mine dage på tankstation gik de under betegnelsen bumser. Sidder ved enhver kiosk og drikker øller hele dagen. De havde et tilholdssted, en skurvogn, hvor de fik tag over hovedet og kom væk fra trappestenen stdet hed Bumsen.... Og tilbage til mit arbejde et par bumser kommer ind-godt berusede - sejler lidt rundt herude. Den enes bukseben er revet til trevler og de går og småråber lidt ad hinanden, banker på ruden udtil osv. Jeg sad og tænkte åh nej bare de ville gå, der bliver snart ballade.... Så kommer den ene hen og beder mig ringe efter en taxa, jeg beder ham vente indenfor , da han ellers kan komme til at tage en forkert hvorefter manden går ud, grrrr, et øjeblik senere kommer han ind igen, "jeg skulle bare lige sige det til min kammerat, undskyld jeg gik ud:0) Banker på ruden til kammeraten.... du skal komme ind, vi skal vente herinde......da chaufføren kommer, kommer han hen og siger mange tak for hjælpen:0) Ja, altså det kan godt være de råber lidt højt og er lidt berusede, men ham her var høflig og gjorde som han blev bedt om, det betyder ikke nødvendigvis ballade bare fordi to bumser kommer ind!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home