Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Friday, November 10, 2006

Kørt i stilling

Ja, det er vist hvad jeg er ved at blive. Jeg vågner hver eneste nat kl 3.00 og skal tisse. Så går der gerne mindst en time inden jeg falder i søvn igen. Meget irriterende! Men kan vi ikke tænke, at det er forberedelse til senere. Så får jeg sådan en lille en, der KUN er vågen en gang om natten, det ville bare være en skøn forandring i forhold til Jonas. I eftermiddag står den på fernisering i børnehaven, sødt ikk'? De har haft kunstprojekt, og idag skal vi ned og se deres værker, wow. Jonas' gode legekammerat, som er flyttet til Korsør, kommer og "juhuuuuh så skal de rigtig lege sammen". Jonas glæder sig. Imorges fik jeg sms fra vennens mor, at de kommer, at han glæder sig til at lege med sin bedste ven, som han eeelsker!!!! Er det ikke bare sødt? Det er sådan lidt syndt, når bedstevennen flytter. De legede sammen hver dag, og deres madkasser SKULLE stå ved siden af hinanden i køleskabet, meget vigtigt:0) Men idag får de altså lov at lege lidt sammen igen.

God weekend til jer allesammen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home