Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Thursday, November 09, 2006

2.gang hos jordemoderen

Jordemoderen igår var en kort fornøjelse. Alt er som det skal være. Jeg har stadig ikke taget på :0), mit blodtryk var steget lidt men bare tilbage til udgangspunktet, og ingen protein eller sukker i urinen. Så kan det ikke blive møj bejre. Og så fik jeg lov at høre hjertet:0) Iiih hvor er det hyggeligt tuk tuk tuk lød det derudaf. Og en vurdering af størrelsen oh skræk og ve 2.2kg, lidt af en krabat, synes jeg. Hun synes, min livmoder var lidt stor, men som hun sagde, jeg får store børn, så det var der ikke noget unormalt i. Alt i alt en fin lille baby i min mave!

Opdatering: Har lige set en til 32-ugers, der blev vurderet til 2200, samme som mig nu 29 uger henne!!! HOld da op en basse jeg slæber rundt på! Tænker lidt om jordemoderen var lidt forvirret, for hun sagde det var helt normalt med 2 kg ved 29 uger, og en anden får at vide at 1600g er lidt stort for 29 uger, hvordan hænger det lige sammen. Nå men jeg får store børn. En baby, der vejer 4,5kg ved fødslen er vel også større ved 29 uger end en baby, der vejer 3 kg ved fødslen, ikk'? Går ud fra det er det, der er forskellen. Ikke at jeg næste gang skal have en 5kg's baby, vel:o[

1 Comments:

At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Al¨tså ja jeg er nu osse forvirret. De sagde 2240 til mig og det var stort... andre på samme tid som mig fik af vide at deres minibabes var heeeelt normale. Gir ikk møj for de jordemødre der... en sludder for en sladder du! Men ja... heller en lille basse end en splejs jo :-) Håber du trives - knus fra pia

 

Post a Comment

<< Home