Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wednesday, November 28, 2007

Tiderne skifter

Igår fortalte jeg om, hvor fredfyldt en aften kan være alene med 2 små børn. Idag er der helt andre boller på suppen :0) Igår skulle Jonas hjælpe med at lave mad. Han fik lov at lave sovs, det r han rigtig god til. Men moderen begik den store dødssynd at glemme det, jeg ved ikke, hvad der gik galt, men jeg skulle lige have det hele timet, og pludselig var sovsen lavet... Så kommer han ud i køkkenet, hvornår skal jeg lave sovs? Jeg undskyldte og kunne godt se han blev ked. Og så fik han et flip, han fik lov at gå ind på værelset og flippe, for jeg kunne godt se, det var tarveligt.
J: Nu smækker jeg med døre
Mor:ok
J: Jeg tæller til 3 og så ødelægger jeg alt mit legetøj
Mor: Ok, så kommer jeg og hjælper med at smide det ud
Han forsøgte at smække, men en jakke lå i klemme....Nej, hvor blev han hysterisk. Marie sad i sin stol og brokkede sig højlydt, hun var møgsulten. Så står man der med to skrigende unger....Pyha. Efter et kvarters hysteri på sit værelse, hvor jeg gik ind og mæglede lidt ind imellem kommer han grædende ud JEG HAR SNOT!!!!!! Jamen så kom min skat og lad mig tørre næsen, tænk jeg bevarede roen. Jeg fik ham tørret, så tager han det legetøj han havde smidt med (og fået besked på skulle på plads inden mad), lægger dem ind på plads og kommer ud og siger Jeg er sulten, sætter sig ned og spiser sin mad med godt humør. Altså nogengange...:o) Resten af aftenen forløb gnidningsløst.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home