Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Monday, November 26, 2007

Hæ hæ tilbage igen igen

Begyndt på arbejde og synes faktisk det er hyggeligt. Elsker mine børn overalt på jorden, men det er lidt dejligt at få et par timer fri ind imellem. Og lave noget andet end skifte bleer og sige NEEEEEEEEJ, hvor er du dygtig lille skat. Rart at kunne forlange lidt mere af manden, når han ellers en dag kommer hjem fra arbejde.

Idag var så første store afleveringsdag for husbonden. Han skal op og ordne begge børn og aflevere dem i hhv børnehave og vuggestue- samme sted gudskelov for integrerede institutioner :0). Det var gået fint, nu er jeg så spændt på, hvordan Marie reagerer på at komme afsted, når hun har været hjemme i en hel uge. Håber ikke det bliver for slemt. Kan godt mærke jeg er pylret, og jeg glæder mig til at komme hjem og hente dem. Mine små skatterøve :0).

Marie er 10 mdr, og hun står selv og går lige så forsigtigt, når man holder hende i den ene hånd. Mon ikke tiden nærmer sig, for hun slipper helt.... vil bare hade, hvis de første skridt bliver taget i vuggestuen..men sådan er det jo, så får jeg set de næste skridt. Jonas er så stolt, hver gang hun kan noget nyt. 'Se mor! Hun sidder på knæ!!!' Griner lykkeligt. Det er så skønt at se dem sammen. Der er ikke nogen de elsker højere end hinanden (selvfølgelig lige med undtagelse af moderen), og Marie hviner GOGAAN, når hun ser ham, når hun kalder på ham om morgenen, og Jonas kommer glad løbende til hende og vælter hende omkuld og klemmer livet ud af hende :0)

Livet er skønt som mor til 2!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home