Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Tuesday, November 27, 2007

Ok.

Billedet er fra i sommer. Marie og en af vennerne.

Det var gået helt godt i vuggeren igår. Marie havde grædt lidt, når hun var træt -helt naturligt, og når de voksne havde forladt rummet, synes jeg også er en ok naturlig reaktion. Hun var på ingen måde pylret, helt sig selv, legede og hyggede, så nu er moderen helt rolig idag. Jeg har hverken ringet til manden og hørt, hvordan aflevering gik eller til vuggeren, for at høre, hvordan hun har det. Helt rolig er jeg :0).

Igår da vi havde spist gik jagten ind på sutten. Hun har tabt dem begge i autostolen, og de kan åbenbart ryge rigtig langt væk. Så ned med lommelygte og lede. Kravle rundt og YES tilsidst dukkede den op, langt inde under førersædet :0) Bonus var at jeg fik ryddet lidt op. Fik fjernet al det l..., der samler sig sammen i bunden i løbet af nogle måneder- næste skridt burde nok være en støvsuger :0).


Den anden dag var jeg alene med børnene. Jonas hjalp med at lave mad, og da vi havde spist skulle jeg lige rydde væk. Jonas ville gerne lege med perler og Marie leger med skeer i opvaskemaskinen, ja det er en af hendes yndlingsbeskæftigelser :0) op ad kurven -banke lidt-ned i bestikkurven. Men pludselig slog det mig, her står med 2 små børn, der er helt fredfyldt, bare lidt puslen fra dem og Jonas, der fortæller lidt om hvad han laver, og så lidt daa-lyde til Marie :0). Hvor var det bare hyggeligt. Jeg fik ordnet det hele i ro og mag, tænk sådan nogle dage har man altså også en del af.



Nu står den på frokost, god dag!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home