Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Saturday, July 26, 2008

Er hun ikke bare smuk?


Ja, jeg er jo så heldig også at være mor til dette lille vidunder. Tøj på, jeg huvar (sover), far huvar, jeg kigger, jeg sidde der, osv osv. Ordrækken er uendelig, og jeg er målløs. Bare for sejt som hun taler, og som nye ord vælter ud. Tiger, muh, parpadde (skildpadde), traktor. Og som de sagde i vuggestuen den anden dag, man kan jo forstå, hvad hun siger?! Jep! Må man ikke godt være bare en lille smule stolt :0)



Til gengæld kunne hun godt være en smule sødere ved sin storebror. Hu bider og slår og bliver hysterisk. Vi stopper, skænder (NEJ!) og afleder, men hun er godt nok strid, og synes helt sikkert Jonas er nederst i hierakiet. Samtidig synes hun også han er den sejeste, og alt hvad Jonas gør, det efterligner hun.

1 Comments:

At 10:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Well written article.

 

Post a Comment

<< Home